חשוב לנו שתדעי שאנחנו כאן בשבילך,

ודאגנו לך לשירות משלוחים והחזרות פשוט ונוח על מנת להפוך את הרכישה לחוויה כיפית ומהירה

 

* למרות המצב (משבר הקורונה) פעילות האונליין שלנו עובדת כרגיל.

* שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א' -ה' בין השעות 10:00 – 18:00 במספר הטלפון 072-3910792

מעבר לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ.

* ניתן להגיע למדוד במשרדינו בראשון לציון בתיאום מראש.

* כל ההזמנות שלנו מסופקות עם שליח עד הבית תוך 3 ימי עסקים בלבד ללא עלות.

* החזרות והחלפות ניתן לבצע באמצעות שליח עד הבית בעלות של 30 ₪ בלבד.

* לכל שאלה והתייעצות – אנחנו תמיד זמינות עבורכן!

 

מדיניות החזרה \ החלפה

אם הפריט אינו מתאים לך מכל סיבה שהיא, וכמובן שלא נעשה בו שימוש, ניתן להחליף או להחזיר בקלות עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח, ובמידה והפריט נקנה במבצע, ניתן להחליף או להחזיר עד 7 ימים מיום קבלת המשלוח.

ברשותך שתי אפשרויות להחלפה:

  1. החלפת המוצר בהגעה למשרדינו בראשון לציון ללא עלות.
  2. החלפה באמצעות שליח עד הבית בתיאום מראש בטלפון 072-3910792 בעלות של 30 ₪ בלבד.

 

* שימי לב – כנגד פריטים הנרכשים עם שובר זיכוי (גיפט קארד) מכל סוג שהוא, יונפק זיכוי לאתר בלבד, אין החזר כספי בעבור שובר זיכוי.

 

אספקה ומשלוחים

הפריטים שרכשת יישלחו אלייך באמצעות חברות שליחויות במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. במידה וביקשת לקבל את הפריט ישירות לביתך, השליח יתאם איתך מראש את זמני ההגעה שלו. משלוח עד הבית מתבצע לרוב חלקי הארץ בתוך 3 ימי עסקים, איננו לוקחים אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות.

במידה וחברת המשלוחים לא תוכל לבצע את המשלוח מכל סיבה שהיא, נודיע לך על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה ושנובעים מכוח עליון, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, מגיפה עולמית, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.